piątek, 17 sierpnia 2012

Źródło wiedzy [drabble]


drabble – utwór złożony z dokładnie 100 słów. Zapraszam:


Mój teleporter jest popsuty. Muszę na piechotę dotrzeć do bazy. Łudzę się, że zdążę. Znajomi mówią żebym dał sobie spokój, ale ja nie potrafię, nie chcę.
Kiedyś próbowałem. Chodziłem otumaniony, nie wiedziałem co myśleć, mówić, jak ocenić czy coś jest ważne.
Przyjaciele twierdzą, że bez tego jest im łatwiej, potrafią dostrzec inne ciekawe strony życia. Ale oni nic nie rozumieją. To przecież jest źródło wiedzy.
Dobiegam do kwatery, nerwowo otwieram drzwi, wpadam do salonu i błyskawicznym ruchem włączam odbiornik.
Zdążyłem!
Właśnie się zaczynają: najpierw Wydarzenia, potem końcówka Faktów i Wiadomości.
Jaka ulga, znowu będę wiedział co mam myśleć o świecie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz